Velkommen til Undløse Kirke

BØRN OG UNGE

KONFIRMATION 2024
Undløse kirke: Lørdag den 6. April kl. 10.00
Da ingen af konfirmanderne ønsker at blive konfirmeret i Søndersted kirkle, vil alle konfirmander i 2024 blive konfirmeret i Undløse kirke lørdag den 6. april.

UNDERVISNING AF KONFIRMANDER PRÆSTEGÅRDSSALEN
Tirsdage kl. 13.30 - 15.00

KONFIRMATION 2025
Undløse kirke: Lørdag den 26. april kl., 10.00

KONFIRMANDTILMELDING
Tilmeld dit barn til konfirmationsforberedelse og konfirmation med MitID, på folkekirken.dk.
Ved fælles forældremyndighed skal begge forældre give samtykke til tilmeldingen. Når den ene forælder har signeret tilmeldingen, modtager den anden forælder en mail med et link, så vedkommende også kan skrive under med sit MitID. Hvis dit barn er døbt i udlandet eller et andet kristent trossamfund, skal du bruge en kopi af dåbsattesten.
Den digitale konfirmandtilmelding er åben mellem 1. april og 30. september, men du kan tidligst tilmelde dit barn året før konfirmationen.

MINIKONFIRMANDER
Forventes at starte efterår 2024.
Det er et tilbud til børn der går i 3. og 4. klasse på Skovvejens skole, afdeling Undløse. Vi skal  lære den lokale kirke bedre at kende. Vi  hører historier fra Bibelen og lærer kirkebygningen at kende - og så har vi det sjovt og hyggeligt sammen. Man skal ikke være døbt for at deltage.
Børnene bliver hentet ved skolen, og vi følges derefter ad over til præstegården. Bagefter er der mulighed for at blive fulgt tilbage til SFO'en. Man kan også blive hentet ved præstegården eller selv tage hjem efter aftale.

- vi har i kirken aktivitetstasker til både mindre og større børn som et tilbud under gudstjenesten. Der er tegnepapir, farver, blyanter, malerbøger, puslespil og flere andre ting til både piger og drenge.

Mere for børn på barnetro.dk og på bibelselskabet.dk

Børn & Unge - Børneklubben og konfirmander

Undløse kirke ᛫ Hovedgaden 2 ᛫ Undløse ᛫ 4340 Tølløse ᛫ Undløse-Søndersted pastorat ᛫ Holbæk provst